aku nak jadi 'punch bag' boleh??


boleh dak kalu aku nak jadi punch bag??
aku nak jadi dia sebab cuba tengok dia kena sepak,tumbuk trajang semua,dia tak marah pun..
syok gila!
aku nak jadi macam dia gak...
(ang gila ka apa...punch bag tu benda bukan hidupan...mcm mana la ang nak jadi macam dia)
kalau boleh aku nak semua perasaan sakit hati,marah lagi apa lagi??ala..yang seangkatan dengan dia la..
semua tu xdak dalam diri aku...yang ada semua perasaan gembira!
boleh dak macam tu??
haha...terus terang aku cakap tiap kali lepas solat,aku mesti doa bagi ALLAH buang semua perasaan tu dalam diri aku..haha..memang sah la sewel aku nieh!!:p
mana mungkin la ALLAH nak makbulkan...semua perasaan tu kan fitrah manusia..kalau tak,manusia tak dak keistimewaan la an??
hehe..sendiri tanya,sendiri jawab..
aku tak sanggup wei..
tiap kali ada masalah,aku mesti menangis..
aku pekup muka aku dengan bantal pastu aku nangis sekuat hati!
pastu bila rasa lega sikit..aku pun tertidur..
bangun tidur,aku rasa fresh gila wei!
bet0i aeh..tak tipu...hehe..
tu ja cara aku nak hilangkan sakit dalam hati..
tu la sebab aku nak jadi punch bag!
aku tak mau rasa sedih2 semua tu lagi...
ikut suka orang la nak buat apa pun kat aku,aku nak senyum ja..
hehe..tak mau nangis dah...
sembab mata aku wei!
bur0k!
haha..:p
nak suarakan ketidak puasa hati aku ni??9cewwah ayat..:p)
tak mungkin la!
tak sanggup aku nak buat orang yang aku sayang sakit hati..
tak sanggup aku nak tengok dia dengan muka serabut dia tu..
tak sanggup aku nak dengar suara dia yang tengah sedih tu..
aku tak sanggup wei...
nak tau sebab apa??
sebab aku sayang sangat-sangat kat dia!sayang sangat!
jadi,dah aku yang pilih untuk diam aku diam ja la walaupun dia buat aku sakit hati..
biarlah aku sorang ja makan hati...aku tak kisah la..
aku tau,nanti mesti dia sedar gak an apa yang aku buat sekarang..
aku akan tetap sabar..
jadi,sabar ialah jalan yang paling baik!!
tapi sementara dia sedar tu aku nak jadi punch bag boleh??
haha..:p

aku nak jadi punching bag yang sentiasa tesenyum!!
:)



No comments :