bye2 bl0g~ :'(

assalamualaikum!
ampa semua sihat??
bagi yang ambek spm ta0n lepas macam mana upu ampa??
kalau yang dapat tu tahniah la eyh..:)
tapi bagi yang dapat macam aku nieh...xpa la...bumi allah luas~
rezeki ada mana2 ja...:)
kita cuma usha ja...haha..*ayat nak sedapkan hati sendiri..:p
ok! pilihan aku lepas ni mestila form 6!
waa~haha..takpa2..usha tngga kejayaan..yeah!
:D
lepas ja cek upu tengah hari tadi,aku terus la k0l ayah aku...nak mengadu la an...:p
tapi ayah aku nak buat apa...hanya mampu dengar ja la...
lepas tu ayah aku suruh aku balik kedah...sambung f0rm6 kat sana..aku pun ok ja..:)
lepas tu,balik ja spupu aku dari sek0lah,lebih kurang puk0i 3 la..kami keluar...
nak pi pejabat pelajaran manjung kat sitiawan nak transfer nama aku pi kedah..
yeah!mesti la aku yang drive..:p
haha..
mula2 tu bukan main lagi la kami duk cadang,lepas balik tu nak singgah tesco la billi0n la..
tapi tak jadi!
jujur aku kata hari hari yang paling sedih la...dia macam sudah jatuh ditimpa tangga..:p
haha...
nak tau sebab apa??
sebab kereta tu rosak!
aiy0o~
time tu kami tak sampai lagi pejabat peljaran..
biasa la an,first time pi,mestila sesat..
kami pun singgah la kat petr0l stati0n bhp k0t kalau tak salah aku..nak pi tanya jalan la an..
aku stay ja dalam kereta...tok ngan abang aku ja turon pi tanya..
time tu aku duk rasa pelik dah ngan kereta tu..yala tiba2 duk tesengguk2..
tapi aku biar ja...
pastu bila nak jalan,tiba kereta tu tak mau jalan..padahai dah masuk dah gear..
aku pun tekan la minyak..tapi tak jalan gak!
adoiy~kacau la..
pastu abang aku suruh try lagi...
aku pun tekan la minyak...
then,kereta tu jalan la sikit2...
ok,alhadulillah la time 2..
pastu bila sampai ja kat traffic light simpang nak masuk pejabat pos kot kalau tak salah aku,kereta tu duk buat pasai dah!
cuak gak la aku..dah la bnyak lagi kereta belakang aku....
pastu abang aku suruh bukak lampu kecemasan yang duk liplap2 tu..
lega la sat...tapi aku takpuas hati...aku try lagi tekan minyak..
dan kereta tu jalan la...tapi x laju walaupun aku tekan minyak..
pastu tok aku suruh aku park ja kereta kat tepi pejabat pos tu...
kunci2 kereta,kami pun jalan kaki la pi pejabat pelajaran...
ee..ja0h bt0i weii perjalanan nak jalan tu...
aku ngan abang aku ngn spupu aku tak kisah la...
tapi t0k aku tu..
sian aku teng0k...
tapi nak tolong macm mna..aku pn temengah2..hee~

sampai ja kat dalam tu,tok aku terus pi serbu kauter...
alahai~x sbr bt0i la..haha..
pastu tak kan la aku nak biarkan tecetusnya kekecohan disitu...ku pun pi la dekat kaunter tu...


aku suruh tok aku pi duduk..bagi aku yag uruskan..:p
haha...
cakap punya cakap dengan pegawai kat situ,tengok2 xdak apa pu...dia cakap bawak ja surat tawaran tingkatan 6 tu pastu pi urus kat jpn kedah...
waa~menggelegak ja hati time tu rasa...punya la susah nak sampai,alih2 yang tu ja yang dia cakp...
haish~tak pala...jadi,kami pun berjalan jalan la lagi nak pi kat kereta tu...
sampai ja tok aku terus suruh bukapintu...dia nak dudu...sakit pinggang dia kata...sian dia...:(
pastu kami semua pun duduk la dalam kereta sambil tunngu abang aku pi topup kdit f0n dia tu..
nak k0l orang suruh mai ambek kami la...hehe...
tunggu punya tunggu,abang aku mai gak..siap bawak 1 botol air mineral lagi!
waa~bstnya...tekak aku time tu memang dah kering...hehe...
lepas k0l orang tu ada la k0t dalam sejam lepas tu baru dia mai ambek....hmmm~
balek ja rumah habis semua terb0ngkang tidur...
haha...:p
k2 tipu ja 2...haha...
pastu aku pun naik bilek...mula la nak mengemas baju..banyak gak ey yang aku nak bawak balek kedah...haish~
maka beg aku pun menjadi besarlah...haha..ayat tah papa//:p
puk0i 9 nanti aku nak naik bas dah!doakan perjalan aku tau!:)


hmm...dah sampai kedah nanti rumah ayah aku takdak internet...
susah la aku nak update bl0g~
hmmm...bye2 bl0g...:'(
bye2 kwn2 bl0g~
sdyh la pul0k...tapi takpa..nanti kalau ada masa aku janji aku update tau!
bye semua...


aku nak masuk asrama!:)