selamat hari raya! :D

assalamualaikum!
tadi kan ampa dengar @ tengok dak pemohor besar raja2 tu cakap esok raya??
apa??tak tengok??
ish3...
mesti tengah khusyuk buat ktupat tu..haha..:p
meh kita flash back lek nah...jom2!



dah??
jadi ap lagi??
cepat pi ir0n baju raya!
es0k buat pulak tak dak letrik jenoh..haha..
cena raya ampa??
mesti meriah gila an??
hee~
apa2 pn aku nak ucap selamat menyambut hari raya kepada sluruh umat islam kat dunia nieh!
semoga raya taun ni boleh memberi seribu makna..amiin~
pada keempatan ni juga aku ingin memohon maaf andai kata aku ada buat silap dengan sapa2 yang mengenali aku...aku mintak maaf sangat!
aku pun nak mintak maaf gak kalau2 aku ada sakitkan hati ampa,janji2 yang aku tak tunai,terkasar bahasa,perangai2 aku yang ampa rasa menyampah..aku mintak maaf..
aku memang annoying sikit..hehe
mintak maaf tau!
aku manusia biasa...tak sempurna dak tak akan lari dari membuat kesilapan...:D
akhir kata,
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

psst~tu baju raya taon lepas..hee~
taon ni warna hijau!
:D