diriku dr cinta

assalamualaikum!

nampak tajuk kat atas tu macam aku ni dr. cinta pulak an?
haha..
tak dak la wei..
aku cuma dah jatuh hati dah kat satu blog nieh..
terima kasih la kat kawan aku,pipah a.k.a miss ammonia..:P
haha..
dari blog dia la aku dapat link blog dr. cinta nieh..
mula2 aku tengok macam biasa ja..
pastu bila aku baca entry2 dia..
perghh~!
terus terpikat kot~
haha..
best tau..semua entry dia berunsurkan islamik..
kalau sapa yang tak minat pun pasal islamik2 nieh,aku yakin la pasti akan terminat punya bila baca entry2 dia..
pandai betoi dr. cinta nieh main dengan ayat2..pastu dia punya nasihat pun mmg terbaek la..
aku suka!
haha..
tambah2 pulak ngn doodle dia,banner2 dia..
memang menarik minat org utk baca!
tunggu apa lagi wei!
jom la pi melawat sana!
best~
dijamin tak buang masa!
dan mesti hampa semua pun jatuh hati kat blog nieh!
:D




banner2 semua tu aku dapat dari dr.cinta la!
:)





2 comments :

miss_Ammonia said...

haha...teruja2!! aq pown taw psal dr cinta tu dari kwn aq ..

nabeela najwa said...

eyh??
haha..
aku first time bukak pn truja x sangga dh..;P