HAPPY NURSES DAY!

Assalamualaikum!
happy nurses day!!!
haha...dah lama sambut baru nak wish eyh??
:P
sory ah..kmaren dulu tu mmg aku malas gila nak on9..hehe..
aku duk sibuk layan movie..:P
biasa ah..exam dah abeh an..haha...
ok,nak buat ucapan sikit nieh..hee~~

ok,pertama sekali aku nak ucap selamat hari jururawat dekat semuaaaa jururawat di malaysia..tak kira lah jururawat masyarakat ka,jururawat ka,jururawat pergigian ka,jururawat klinikal ka...tak kira la...asalkan jururawat!!
eh!termasok la jugak dekat semua student nurse macam aku nieh..haha..:p
even aku ni baru student nurse,insyaallah 1 hari nanti aku akan menjadi seorang staff nurse gak..hee~
semuanya dengan izin Allah...:D
semoga semuanya menjalankan tanggungjawab dengan penuh dedikasi dan bertanggungjawab!
dan yang paling penting ikhlas tu,mesti ada...
amiin~~

first time aku sambut hari nurse nieh..hehe.
rasa macam tak percaya lak aku nieh nurse..hehe..:P
tapi,,aku bangga jadi nurse!!
banyak persembahan yang student2 buat..tapi kebanyakannya karaoke la..
biasa la baru abeh exam an..jadi,semua na melalak..nak hilangkan stress..
haha..
masa sambutan tu,semua student tak dibenarkan bawak fon..so,tak dapat la nak snap gambar time persembahan..hmm..
eh2!tapi aku ada snap gambar SS (syok sendiri) dalam bilik..nak tengok??
haha..:p
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nah! haha..fuiyyoo~~ awat muka jadi macam tu??
aku buat gyomi sebnarnya..haha..:p
t jatuh martabat nurse..
dah la bajet comel pastu pakai uniform lak tu..
so,ampa tengok tangan aku ja la eyh..
ngee~~
sebut pasal gyomi nieh an,aku memang tak faham...ramai gila aku tengok orang duk update depa punya video buat gyomi tu..
apa yang best sngat??
tak malu ka??
aku yang  baru snap gmbar pun rasa nak tergelak dah tengok gambar aku sendiri..
haha..
maluu~~
tp,tiap orang ada pandangan masing2 an??
so,aku hormat la pndangan ampa...
:D


malam tu,kami 5 orang geng LG berpakat nak sambut birthday geng kami lagi 3 orang..haha..
best!
semuanya berjalan lancar..
surprise yang dibuat pun tetap menjadi surprise..haha..
bagus tak kami??
ngee~
so,happy belated birthday aku ucapkan dekat yana dengan farrah..dan happy birthday to-be aku ucap kan dekan biela...haha..:p
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki!!
dan yang paling penting,happy salu!!
:D
aku letak gambar kek ja la..
nak letak gambar kami,semuanya tak menutup aurat..haha..
biasa ah,tak kan la nak duduk dalam bilik pun nak pakai tudung an??
ngee~~



ok,la..kesimpulannya selamat hari jururuwat dekat semua jururawat!!
hehe..^.^
eh!jap2 nak cerita..
haha..hari tu,ayah aku ada kol...dia duk sibuk dah tanya aku nanti dapat posting kat mana..
ish3!
aku ni baru sem 1..lambat lagi nak posting tu..hehe..
pastu ayah aku kata,kalau dapat yang jauh macam mana...
susah la nanti nak balik..aku pun cakap la..nak buat macam mana..dah tugas aku..
hehe...
pastu aku cakap la kat ayah aku,kalau takmau posting jauh2 kena menikah la...ahaha..:p
ayah aku terus senyap!!
ok,nampaknya ayah aku masih tak sporting ...haha..:P
mesti dia cakap yang aku ni gedik an??
ya ah..study pun tak abeh lagi...
haha..rilex ah abah...dikwa melawak ja...
dikwa cakap ja la...calon tiada...hahaha..:P
dah ah..tu ja la kot aku nak cerita...



btw,lagu kat atas tu best!
:D
terimakasih!!
^.^




2 comments :

adiba fitriah said...

hey awak . assalamualaikum . hepi nurse dayy . hii . semoga menjadi nurse yg terbaik :)

nabeela najwa said...

waalaikumussalam!
:)
hee..tq taw awak..ngee~~