DINNER ~~ =D

assalamualaikum~~!
hari tu 26/5/2013 kloej aku ada buat dinner untuk smbut sem 6 yang bakal tamat latihan..
majlis ni berlangsung dekat Renaissance Hotel,Kelantan..
tema untuk majlis ni 'princess in the garden'
comel gilerr kan tema dia..hee~
sebenarnya sebelum aku post pasal tajuk nieh,macam2 aku duk karang ayat nak tulis..
tapi bila dah taip macam nieh aku jadi blurr la pul0k~~
(almaklumlah cerita basi..:p)
hee..sorry..
so,aku cita based on gambar ja la eyh..hee..


nampak dak muka eksaited??
haha.:p
majlis tu start pukul 8 sebenarnya..tapi disebabkan pelajar kolej yang ramai dan kami sebagai sem 1,


pukul 530 wajib dah kami turun pi tanda kehadiran sekaligus naik bas..haha..
awalll gileerr kan??
haish!
so,lepas ja solat asar,aku pun mula la main mekap2..haha..
nak tau dak??
aku pandai dah calit eyeliner~~
yeay!!
1 peningkatan nabilanajwa!
haha,,:p (poyo ja..= =')






ok,time nieh tengah tunggu pilot bas mai bukak bas..haha..
so,snap la skli!
ngee~~
see,outfit aku that day...
simple much kan??
haha...
mula2 aku ingat nak belit tudung tu luar biasa sikit..tapi bila ingatkan time maghrib nanti aku nak kena bukak gak tudung tu nak ambek wudhuk...so,aku belit simple ja la..haha...

senang!
sesampainya kami di hotel tersebut,berlangsunglah aktiviti kami seperti biasa...
haha..
paham2 ja la noh...
=D



 i'm nabila najwa..
19 y/o..
nurse-to-be..
nice meeting you!
haha..


this is my twin,nurul nabilah hassan!!
sygs dy ketat2!
muahh!
oopps~!
haha..


ok fine,aku nampak gemuk disitu..-.-


macam ni baru ok kot..
haha..:p


we are nurses wannabe!!
=D


and,again!
wee~~
^.^


front camera..
looks like she'd conquer the camera..
haha..


ok,aku pasrah~~
haha..
=P



she's queen and i'm the king??
whoaa~~


ira tetap dengan keayuannya walaupun gambar candid!
love it!


no komen~
haha..


three of us!
suka sangat gambar nieh!!
=D


twin aku lagi sekali..


ok,meh aku kenalkan dua orang yang gorgeuos nieh!
yang berbaju merah kecik molek itu namanya mimi..
yang tinggi lampai bertudung kuning itu pula namanya farahiyah..
mereka merupakan jiran bilik saya..
hehe...


ni pulak kak shedah!
kami 1 group time praktikal dalam wad..
hee~
ayat yang tak pernah lekang dari mulut dia, "bella,bella...ko ni kan tiap hari mesti ade je bende yang ko buat bagi aku gelak..."
haha..nampak dak yang dia happy bila bersama aku??
hak9!

sebenarnya tak terniat langsung dalam hati aku nak buat orang gelak dengan perangai aku..
hee~
semuanya berlaku secara spontan!
haha...
so,bagi yang pernah 1 group skli ngan aku time praktikal dekat wad dulu tu,
memang tiap2 hari akan gelak la..haha...
ok,aku mengaku aku ni clumsy,buat benda yang memalukan tak tengok dah orang sekeliling..
haha...
jadi,ada lagi dak yang sudi berkawan dengan aku nieh??
ngee~~





sebelah kanan aku kak shedah dan sebelah kiri aku kak shida..
wee~~
kak shida ni sem 3..
tapi dia rapat ngn kami sebab pernah kerja 1 wad dulu!
suka kawan dengan dia!
dia tak sombong!
=D


sapa nieh??
xkan x kenai kot..
ni rumate aku lah!!
hee..
yana namanya..
ayu dia malam tu berbaju kurung..
^.^


three of us!


two of them!


and,US!

tu ja la gambar sebelum berkumandangnya azan maghrib!
hee~~
lepas solat magrib,semua pelatih wajib masuk dewan!



tapi,masuk awai pun,bukannya majlis nak start lagi...
padahal perut aku dah bergendang lagu dondang sayang rancak dah..T.T


masa terluang haruslah diisi kan??
haha..
so,kami isi dgn snap gambar ja la...
tu ja yang mampu..
=P









meet aida!



i'm with my kakak sayang~~
hee..
kak aini!!

seriously,malam tu memang aku enjoy sangat dengan persembahan2 yang dipersembahkan..
tak ingat dah berapa persembahan semuanya,,
banyak sangat!
semuanya best!!
hee~
dinner tu habis dalam pukul 11 lebih macam tu..
dan balik2 kolej ada pulak rokol~
sabar ja la wahai hati~~
haha..
mata aku time tu memang dah tak leh nak bukak dah..
haha..
dan,satu la cubaan..
nak tau dak esok tu aku kerja shift pagi??
what the??
haish!
sabar...memang kena banyak sabar!
haha..esok tu sapa yang kerja pagi memang semuanya muka tak bersemangat..muka tak cukup tidur!
haha..:p
(tapi aku tetap bersemangat sebab ada dr.nsem! LOL)
yang kerja petang tu untunglaa~~
haha..
ok,tu ja la kot kali nieh..
babai~~





No comments :