semester 3!

assalamualaikum semua!
hee...malam ni rasa macam rajin la pulak nk meng'update' blog ni..haha..
ok,ekceli malam ni aku tak tau la...tetiba rasa macam feeling sayu ja...ya la..tinggal aku berdua ja malam ni kat umah..maklang dengan sepupu aku tu bila nak sampai rumah tak tau..memang sunyi gila la an jawabnya kalau duduk berdua ja dengan tok dalam rumah banglo yang 2 tingkat ada pulaki 6 bilik,,huish! haha..ekceli rumah kecik  ja..saja pi tambah skli dengan bilik stor..haha..nak bagi namapak cam gempak ckit...haha...baru nampak macam sunyi yang amat an??hehehe..
daripada aku duk feeling2 dengar lagu jiwang dalam tab aku tu baik aku update blog!haha..tamo aaa feeling2...satgi banyak la pulakk flashback kisah2 cinta lama2..haha..takmo2..
so,aku pun merajinkan diri..bangun dari pembaringan di katil dan menuju ke meja belajar dan on lappy dan sign in blogger dan click compose new post dan tadaaaa~~~aku dah start menulis dah sekarang...hahahha..punya la lama kisah dia nak start update blog pun..hmmm..
kalau hampa perasan la kan..blog aku sekarang ni dalam PROSES penambahbaikan...hmmm..
tak sempat lagi nak mengedit..padahal start edit dari awal cuti sem hari tu lagi..haha...
nampak tak kemalasannya di stu??
haish!

haa..malam ni,mamandangkan aku dah lepas dah sem 3 dengan happynya...so,aku pun nakla story sikit2 pasal life aku dalam sem 3 ni..
tapi tak la nak story semua an..nak yg penting2 ja la...tak tertulis aku nak story semuaa..haha..
ok,start ja sem 3 hari tu,,aku rasa permulaan dia memang suram sikit...sebab ada la berlaku sedikit konflik antara aku dengn roomate aku tu..at first,konflik tu jadi pun memang pasal reason yang bagi aku la an..tak munasabah langsung pun..reason dia kecik ja ekceli..tapi aku tak tau la macam mana bolh jadi beasr..pastu melibatkan orang luar...dalam hati aku time tu memang kecewa gak la an..sebab dia tu kawan aku kott..kami rapat sangat time sem1..tak sangka pulak dah duduk sebilik jadi macam ni..hmm..apa aku boleh cakap,,,kalau berkawan tu memang sangat ok..tapi kalau duduk seilik tu,,,macam cannot go kot..haha..biasala...time duk kawan bukannya kita kenal pun kan dia tu jenis macam mana..bila duduk sebilik memang paham dah la..haha..
dalam soal ni aku tak salahkan sapa2 pun...aku tak kata aku salah..dan aku tak kata dia salah..aku rasa dua2 salah kot...hmm..eh! silap..tiga-tiga...haha...roomate aku 2 orang...termasuk aku tiga orang lah!hehe... yang tak oknya sorang ja..hmm..nmpk dak??hee..memang permulaan yang suram sikit..tapi sebenarnya aku dah cubah rasa baik pulih keadaan..tapi bertahan kejap ja..hmm...maybe kami memang tak leh duduk sebilik kot..hee..aku memang nak mintak maaf sangat2! harap kalau nanti tak duduk sebilik dengan dia pun,,jangan la anggap kami berdua ni macam musuh...hehe..

ok,abeh dah yang tu,,,haa...dalam sem 3 ni,teori tak banyak pun..duduk 5 minggu ja kot tak salah aku dalam kelas..yang lain tu banyak dihabiskan dengan praktikal...
dalam sem 3 ni praktikal banyak dekat wad2 ibu bersalin...dapat la gak kesempatan pi labour room..hee...masuk wad2 kanak2...pastu wad medikal dengan surgikal tu macam biasa la an..hehe..
kalau nak cakap pasal pengalaman tu,,memang BAAANYAAAKKK gilerr~~ haha..syukur sangat asa....hehe..nak tau dak sem ni kan aku macam tak berapa nak takut sangat dah..macam hari tu kan ada la sorang pt. ni ada blood tranfusion..kawan2 aku yang lain semua tak mo....last skli aku la yang volunteer pi buat..haha...padahal time tu aku memang tak baca langsung pun pasal prosedur tu..haha...duk ingat apa yang puan ajar dalam kelas ja..tu pun ingat2 lupa..haha..
bila puan tanya,aku jawab konfiden ja..haha..jawapan tah betoi tah idok..haha..nak tergelak pun ada..tapi cover..nak ambik cross punya pasai an..haha...sama gak macam prosedur lain,,,kalau tak dak yang nak tu,aku surrender ja la kat staff nurse..haha..lantak la nak kena marah pun..asal dapat pengalaman tu..orang cakap kalau yang kena marah tu la yang kita akan ingat sampai bila2..kan3??
haha...so,aku tak kesahh...nama pun nak belajar...kena marah sikit2 tu benda biasala...hee~~
kalau nak cakap bab pengalaman ni...memang sampai esok tak abeh aku asa nak cita satu2..haha...
dalam semua pengalaman tu an,tak semua aku dapat yang manisss jaa..hehe..ada banyak gak yang pahit..contohnya macam kena marah depan pt. walau buat salah sikit ja..pastu aku kan student..ada la waris2 pt macam tak harap la tengok kami2 student buat kerja...tapi,,kalau kami tak buat,,macam mana kami nak belajar?? so,apa2 percayalah kat kami..sebelum masuk praktikal,kami belajar teori tau...bukannya kami bodo2 ja masuk buat prosedur dalam wad...so,,,tolong lah percaya dan faham kami!hehe.. hmmm...ada jugak tau pengalaman aku jadi pt, dekat hosp yang aku praktikal! at first tu aku memang layanan yang tip top ah..haha..tapi bila dah dapt ubat..pastu pain aku pun dah reducee,,,boleh pulak staff nurse situ layan aku macam sampah ja...sedih gakk..sepatutnya sebagai seorang staff nurse tunjuk la perangai yang elok ckit..boleh lah aku buat contoh..hmmm..tapi tu la,,apa yang baik tu aku ambek..apa yang tak baik tu,aku biar ja..haha...

ok tu dari segi teori dengan praktikal,,,daro segi koko pulakkk!!
hehe..koko aku sem ni memang aktif sikit la dari sem2 lepas...dari zaman aku sekolah!haha..
kalau dulu nabila najwa ni selalunya seorang yang pasiff,,pemalu,,memang tak menonjol la..haha..
tapi sekarang kejap ja benda tu hilang!haha..
mula dari awal sem aku wakil sem aku masuk nasyid untuk hari maulud nabi..pastu aku wakil sem aku masuk tarian untuk hari kebudayaan..pastu aku pulak dilantik jadi naib pengerusi untuk biro keceriaan..pastu boleh pulak pi jadi pompom girl untuk hari sukan..haha..pastu aku wakil pulak kolej untuk ke kuantan untuk koir peringkat zon timur..daripada koir tu la aku banyak dah buat persembahan..haha...dekat assembly..dekat dinner..eh! bukan aku sorang laa...haha...satgi ampa duk kata aku sorang pulak..tu solo nama dia..haha..
aku dengan budak2 bacth aku la..hehe..bukan senang sebenarnya bila pegang jawatan...even aku naib pengerusi ja pun untuk biro keceriaan,,tapi baaannyakk sangat yang aku kena buat..mcam aku la s/u..aku la bendahari...aku la ajk..haha..semua aku! nasib baik la ada kawan merangkap roomate aku tu sanggup ada dengan aku time susah,senang!memang sayang gileerr la kat dia..haha..
pernah satu hari tu,,aku kena handle gotong royong ja pun...tapi semua atas aku....berat weii~~
dah la time tu bendera jepun aku tengah naik..emosi aku pun jadi tak stabil...mudah gilerr menangis..biasa la an..bila kita handle something,,mestilah kita nak apa yang kita handle smooth ja jalan..tamo ada yang sangkut2...dan  banyak2 terima kasih aku nak ucap dekat kawan2 yang sudi ada dengan aku time aku susah..^.^
aku sayang ampa! 
dan dari pangkat aku tu jugak la...banyak dah puan2 kenal aku..haha...nak tau dak,,dekat kolej kawan2,puan2,makcik dewan pun panggil aku BELLA...haha..dah memang familiar dah..haha..tambah puan aku tu,,sikit2 kalau jumpa kawan aku ka masuk bilik dia mesti dia tanya bella mana bella??haha..rindu letteww~~haha.. s/u koko pun memang harap kat aku..sikit2 dia kata..'bella,macam mana pun awok kena pastikan projek orkid awok ni berjaya! saya dah spent banyak dah ni untuk projek awok..'haha...aku pun ok,puan!hehe...semangat ja an..padahal nangis ja keja kalau kat bilik nak siapkan proposal..haha...
hmm...memang semua tu beratt..ya la..nak balance antara pelajaran lagi kan..pastu tambah pulak dengan aku yang memang zero,,pastu tiba2 dupp! jatuh beban atas aku..haha..berat..aku an tak biasa..tapi aku tak rasa semua tu membebankan aku pun..aku ambek semua tu..aku anggap sebagai satu pengalaman baru yang memanag tak ternilai harganya!!hehe..
ceyy..cakap macam gempakk ja an..haha..tapi nak melalui semuaa tu..banyak gak la air mata aku tumpah..haha..

dan dalam sem 3 ni gak la aku ditimpa sakit yang bertimpa2 lah bagi aku..
aku kerap demam..aku kerap selsema..hmm...immuniti aku ni low sikit..so,,kalau roomate aku demam selsema sikit ja pun hari ni,esok kompom aku kena gak...dah puas aku makan vitamin c..tapi tak menjadi2 gak..hmm..aku redha ja la..orang cakap..kalau kita sakit tu,,ALLAH hapuskan dosa2 kecik kita kan?? (=
dysmenorrhea??hmm..bagi orang yang tu biasa ja an..tapi bagi aku..yang tu la yang palinggg aku takut tiap2 bulan...serious cakap sakit dia ya ALLAH...tuhan ja yang tau..menangis,,meringkuk,,bergulingg...tu perkara biasa la yang aku buat....nak dijadikan cerita,,sebelum ni aku kalau sakit yang teramat tu selalunya time kelas kan..so,takdak la seksa sangat...hari tu boleh pulakk aku pi sakit time praktikal...haiii~ memang seksa! time pagi2 tu aku tahan lagi..aku senyum ja walau sakit duk bedbath pt. semua..pastu duk buat observation semua...
samapi pukui 10 lbih tu sakit dia makin memuncak! sakit teramaatttttt...memang tak leh nak digambarkan dengan kata2..sapa yang ada masalah sama dengan aku ja kot yang pham..haha...aku terus lari masuk pantry...pastu ada kawan aku pi isi air panas dalam botol pastu bagi kat aku...tahan la sikitt..pastu dengan time tu tak yah nak kata la..air mata aku turun lajuu ja macam air terjun...haha..
aku ni cengeng sikit! sikit2 nak nangis..haha...tapi time tu memang sakit betoi la!!pastu kawan aku ni ajak la kau jumpa dengan CI..nak mintak izin dia nak rehat dalam pantry...pastu dia tak bagi..dia suruh aku ambek pain reducer..pastu sambung kerja macam biasa..kejam gak la an...pastu nasib baik la kawan aku tu yang pi ambek ubat tu..aku dia suruh rehat ja dalam pantry...makan la aku pcm 500mg stat..haha..nak tau apa?? aku ni takut sebenarnya nak makana ubat kalau dysmenorrhea..nak tau sebab apa??haha..depa cakap boleh mandul..hahaha..dats y la aku takut nak makan ubat..sebab tu la ambek pcm pun 500 mg ja..haha..pastu mai CI aku tu dalam pantry..memang aku kena marah kaw2 la an dengan dia..haha..dah la tengah sakit an pastu kena marah lak..haii...sedih gila!
nak tau ayat dia ap?? awak belajar mana nabila makan pcm 500 mg ja?? ha?? haha..aku pun dengan berat hatintya ambik la lagi 500mg pcm..telan masuk perut..haha..pastu nak tau dak dia kata apa?? 'saya tengok dari keadaan awak sakit ni saya tak rasa awak boleh lega dengan pcm..awak ambek ponstan lah..' aku pun dalam hati time tu...aloooo..aku takmo...aku takut mandul..hahaha... pastu kan??
dia tu macam boleh dengar la pulok apa yang aku cakap dalam hati..haha..dia pun cakap 'tak pernah dengar lagi la ada orang mandul kalau makan pain reducer time dysmenorrhea...' hahaha...nampak dak?? aku pun makan la ponstan tu...pastu dia pun suruh aku rehat dalam surau...
aku ikut ja la..hmm...
pastu kan effect ubat bukannya serta-merta...time dia mai tengok aku pulak dekat surau adala 5 minit selepas....time tu memang terguling-guling dah aku dalam surau tu...haha...bagi benda tu biasa ja..tak sangka la pulak time aku duk guling2 tu dia pi bukak pintu...haaa...kan dah kantoi??hmmm..dia pun paksa la aku pi casualty.....aku memang tak mau laa...aku bukannya sakit sangat sampai nak pi sana an..haiii..mau tak mau aku kena pi gak la..yang lawaknya boleh pulak dia suruh aku naik wheelchair..haha..malu gilerr wei!! tutup muka aku ni time otw nak pi tu...haha...maka terdengar suara2 sumbang macam ni la contohnya... 'hai,macam mana ni?misi tolak misi??' 'misi pun sakit??'
dan sebagainyalah..haha..hellloo00~~ misi pun manusia okayy...haha...sampai dekat casualty,,terus dia suruh aku masuk yellow zone!haha..nasib bukan red zone tau!haha...macam lawak ja..
masuk dalam tu dia pun insert branula..pastu terus bagi aku ubat i/v...aku pun tak sure la dia bagi ubat apa..time tu an tengah sakit..pastu apa yang doc cakap pun macam samar2 ja...hmm...pastu dlam 30 minit lepas tu,dia tanya sakit aku tu macam mna??aku ckp la kurang dah sikit..tapi kalau berdiri balik tu sakit lagi la..pastu dia pun terus la transfer aku masuk wad sementara kad emergency unit tu...apa perasaan anda bila jadi pesakit??hhaha..yang tu la yang duk bermain kat fikiran aku....ok,,pt.kat situ semua tengok aku pelik ja..haha..yala..aku an pakai uniform time tu..haha..perasaan aku,malu giler!haha.. rasa la perasaan jadi pt.yang kaku ja bila doc2 kat situ buat round..haha..aku tak tau nak buat ekspresi macam mana..hmm...kekok! pastu dalam pukoi 130 ptg mcm tu la..aku tanya la SN kat situ..aku an dah tak sakit dah..so,bila boleh aku discaj?? pastu tau dia cakap apa?? 'awak,,wad ni paling kurang pun tempoh masa dia awak kena stay sini 24 jam atau 48 jam tau!' aku pun whattt???
sumpah boring gilerr wei time duk dalam tu..baru la aku rasa pt. rasa apa..haha...
pastu dalam pukoi 4 plak kot doc buat round lagi..kali ni doc laki tau..haha..so,aku pun ambek chsnce,mintak discaj..bodek2 la sikit kan..haha..lagipun aku bukannya serious sangat pun..haha..
and finally!! i'm freee!!!! haha...so,dlm pukoi 7 macam tu aku dah dijemput oleh kawan2ku...hahaha....so,pengajarannya,,walau apa pun sakit aku lepas nieh,,aku tak mo pi casualty!! aku nak senyum ja walau sakit..tahan la selagi boleh tahan...haha....

eh! tu baru 1 tau..ada lagi satu....hmm..nak tau dak?? time aku kena wakil kolej untuk pertandingan koir tu,,,latihan dia memang bagai nak gila!! haha...pagi,petang,malam! fuiiyooo~~rest pun kejap2 ja..hmm...dan time tu,aku sangat2 menjaga kesihatan aku...aku akan pastikan aku cukup makan..cukup minum..tak mo sakit wei~~ tak best la an..kita nak pi nak enjoy2..nak buat the best an..hmm...
pastu nak dijadikan cerita...time last practice..pukoi 1030 malam dah kot time tu..tiba2 ja aku rasam seram sejuk! pastu aku rasa lemah gilerr badan aku...pastu aku tengok kaki aku memang tak berdarah dah...memang pucat yang teramaat!! pastu aku rasa macam nak pitammm ja... pelik wei...kalau nak ikut an pukoi 10 tadi aku ok ja..tiba2 jadi gitu...tapi macam biasa..selagi aku boleh tahan,aku tahan...aku senyum ja..aku cuba untuk kuat! praktis punya praktis,,pukoi 1130 lbih kot baru abeh...aku pun terus balik bilik..terus cek suhu..sebab aku rasa macam aku demam..cek2 suhu,,tengok2 temperature aku 39..memang time tu terkejut gila2!! sebab aku ok ja ptg tu..hmm...pastu aku kemas2 barang semua..hmm...dah la esok tu nak pi kuantan dah tau...dugaan2...dah abeh kemas semua tu,,aku ambek pcm,aku terus lena...pastu bangun esok pagi,aku rasa macam ok sikit..pastu lepas mandi rasa fresh ja..do,aku decide demam aku tu dah kebah la an..tak bawak la pulak aku sweater untuk naik bas...hmm...pastu mula2 tu memang aku rasa ok,,pastu mula la rasa seram sejuk balek...singgah makan pun aku rasa tak selera..tapi aku tak tunjuk pun kat kawan2 aku..aku senyum ja..buat2 happy..haha..
sampai kat kolej kejururawat kuantan,aku mula rasa lemah..hmm..tak larat..rasa nak reahat ja..dah siap daftar2 semua,,kena pulak dengar taklimat...haish! pastu time tu aku saja la duk pi menagdu dekat kawan segroup aku tu yang aku demam...boleh pulak dia gelak wei?? terasa gak aku time tu..nampak sangat bukan kawan time susah..hee~ macam orang kata la kan..time kita susah la,kita kenal sapa kawan kita...hmm...bila dah abeh dah taklimat belaka,kami pun masuk bilik...memang satu ja tujuan aku time tu,aku nak tidur! dan time tidur tu suhu aku memang naik giler2..tapi sayang tak leh nak cek sbb tak bawak thermometer..tapi aku boleh asa la..sebab kawan aku pegang aku pun dia kata aku panas gila...ya ALLAH,,satu lagi dugaan buat aku..dah la esok nak bertanding kot!!sedihnya..pastu malam tu ada la kena pi dewan sebab nak tengok orang buat persembahan..tapi,,baju aku untuk malam tu,,untuk esok,,semua dah di ayen baek punya oleh roomate merangkap sahabat aku tu la!!haha..sumpah terharu wei~~hmm...tq sahabat!! demam aku akan kebah bila aku telan pcm dan akan naik balik beberapa jam selepas itu...pendek kata..tak hilang pun la demam aku tu...cuma suhu kurang ja...hmm..time buat persembahan tu,aku rasa aku memang all out..walaupun suara aku time tu tak la sekuat time praktis..tapi aku cuba buat yang terbaik! hehe..memang juara yang kami impikan..tapi bila dapat tempat ke3 pun ok kot! hehe...kira ok la an...first try kami,pastu dapat no3..sumpah saya memang bangga dengan semua ahli2 koir widuri merah! haha...
nak dipendekkan cerita la..sepanjang 4 hari aku demam tu,,,,dah 24 bijik pcm aku telan...dan aku decide aku takmo dah telan pcm..dan aku pun rajinkanlah diri aku pi husm...
sebab dah petang,,depa kata sku suspect denggi..so,depa ambek fbc utktgk platelet count aku..
pastu esok tu ada tca lagi...so,sepanjang 4 hari aku tca dengan depa,lengan aku dah macam dalam kes penderaan dah..haha..penuh dengan lebam2! ekceli,lengan aku ni payah ckit kalu nak cucuk nak ambek darah..so,,bila tak dapat belah kanan,dia cucuk belah kiri..bila tak dapat gak dia cucuk atas cikit..pastu kalau tak dapat gak,dia cucuk bawah ckit..haha..depa ingat aku ni patung kot!haha..cucuk ikut suka hati ja an??ingat aku tak sakit??haha..tapi xpa..aku paham kerja depa..hmm...so,,bila hari yang ke2 tu,tengok2 platelet count aku makin menurun..dan wbc aku pun mkin turun..so,bila aku bgtau maklong aku,dia terus contact kawan dia yang kebetulan stay kat kelantan..suruh mai hantar sup ketam apa tah..haha..yang pasti ketam tu tak sedap! tak macam ketam yang biasa kita makan..haha...tapi memang banyak2 terima kasih gak nak ucap kat maklong aku dan makcik lah..sebab concern pasai aku...nak tau dak? aku ni dah la tak berapa selera sangat nak makan..boleh pulak la makcik lah hantar kat aku 2 ekor ketam tu..hmm...aku makan sikit ja..setengah pun tak sampai rasanya..yang selebihnya,,kawan2 aku la yang habiskan!haha~~ tapi bila dah nama ubat kan??yang kita makan ckit pun boleh jadi ubat..
macam magic rasa! sebelum ni duk pi cek platelet count aku makin lama makin turun an?? tapi lepas ja aku makan ketam tu,,platelet aku naik mendadak kot!!haha..dari 147 naik 200 lbih!!hoho~~ alhamdulillah~~ (=
tapi aku still bawah observation doc kat sana..so, dy suruh lagi aku pi tca macam biasa..sebab bp aku low sangat2..hmm..esok tu bila aku pi tca,aku kena admit ward sebab apa?sebab bp aku drop la..haha..tak tau la pasai ap...tp sungguhpun bp aku drop,, hb aku normal..so,,no need blood tranfusion...
tapi aku an memang ada hypotension..so,bg aku benda tu normal la an??
hmm...tp doc tu tatap gak admit aku masuk ward..aku pun sekali lagi di masukkan branula...tapi bukan sekali buat terus masuk tau~~ 5 kali buat baru masuk!! haha...sakitnya memang tak terkata la kan... aku mengaku it is more blessed to give rather than to receive! ahaha~~
apabial selesai dimasukkan2pint cecair normal saline melalui i/v aku,macam biasa aku pun mintak discaj...sebab aku rasa bp aku dah ok..90/60 tu ok la an?? biarpun atas pagar..haha...
so,doc tu pun bagi aku discaj..dan dia bekalkan aku ubat vit b complex yang berdozen since dia kata aku ni kurus sangat..so,dia nak tambah an selera makan aku..haha...macam lawak pun ada..hmm..apa2 pun bolehh~~

dan walaupun aku makan vit b complex yang diberi secara berdisiplin..haha..tapi berat aku yang turun sebanyak 5 kg tetap tak naik dan masih maintain 43! dan yang peliknya,,selera makan aku tinggi! haha...pernah banyak kali gak la an,,aku tergajaga tengah2 malam sebab lapar yang teramat! so,aku decide untuk makan roti bersama jem nutella! haha..dan time waktu tu pukul 3 pagi!haha..banyangkan aku bangun dalam samar2 cahaya lampu pi ambek sudu pastu duk sapu nutella kat roti...pehh! kalau la time tu roomate aku terjaga la an,,kompom terkejut beruk dia!haha..clap2 boleh jadi angina terus! haha...

dan untuk pertama kalinya aku kena ganti kerja sebab hari aku demam tu aku ada mc!nasib la aku ambek mcm tu sehari ja...klu aku ambek dua2 hari,kena ganti kerja 2 hari la??hish~~ x sanggup wei..sedih rasa bila tengok roomate duk kemas2 beg nak balik kg..aku pulak duk santai2 ja atas katil..haha..pastu bila roomate dah balik,,tinggal la aku sorang dekat bilik..sunyi gila!hmm...
nasib la bukan aku sorang...nasib la ada 4 orang lagi yang senasib dengan aku..haha..
tak la aku keseorangan...hmm..dan nak dijadikan cerita pulak,,kami kena ganti kerja dekat wad dahlia??alaa~~jenuh la aku menghadap dressing..dah la time tu student tak ramai..wad pulak busy..hmmm...time tu baru aku rasa busynya jadi staff nurse! haha...sampai aku dahaga pun boleh lupa nak minum air! sampai aku nak ter PU pn boleh lupa nak pi toilet! haish~~ first time rasa wei...haha..
macam mana la aku nak kerja nanti...alamatnya makin kurus la kau nanti..haha..

emmm...kat sini gak aku nak ambek kesempatan nak ucapa ribuan terima kasih kepada family aku terutamanya! tok aku,,,ayah aku,,yang sentiasa ada dengan aku time aku nak luah apa2 yang terpendam,,,yang tak leh nak pendam lagi dah,,yang terbuku dihati,,yang tak puas hati kat someone semua aku cerita dekat ayah aku!haha..tok aku kalau nak mengadu sakit demam bolehlah..hee~~tqvm!
dan kepada ibu2 saudaraku,ibu aku sendiri,terima kasih atas keperihatinanan anda semua..
dan kepada sahabat aku merangkap roomate aku, husna sakira,,,tq sbb ada dengan aku time susah,time senang...haha..kepada six nurses,,najwa,yana,farrah,ira,kak yaa...yang sentiasa menceriakan hari2 aku di kelantan...haha..kepada kak yana and her roomates,mira,aida,mirah!tqsm!!!
nggee~~
tak lupa gak kat izzat yg boleh kata selalu gak la tolong aku..haha..sudi dengar masalah aku even tak sempat cita semua masalah pun dah rasa release dah semua tension! bagus gilaakkk~~haha..tq!

hmm..tu ja la kot yang aku nak share sepanjang aku dekat sem 3 nieh..banyak dugaan,,banyak gak pengalaman yang aku dapat! dan aku enjoy sangat dengan semuaanya!hehe..nah nak share ckit gambar kenangan aku dekat sem3 nieh!!











































err...sorry klu lama nk loading! gambo banyak..haha..gambo selfie pu aku tarukk jugakk..haha...
lantak la nak suka ka..nak menyampah ka..ikut suka ampa la..hee..
klu rasa nak baca ja,tak yah la scrool smpai bwh an??
hee..tu la sbbnya aku tarukk gambo di bawoh...
haha..
psstt~~ klu ada sedikit typo tu,maafkan la eyh..hee..








No comments :